20 nov., 2015

Ce să mânânci atunci când ești stresat. TOP alimente pe care nutriționiștii le recomandă

Sănătate de la A la Z, Stil de viaţă, Ştiri

Să recunoaștem, toți suntm stresați, iar unii oameni se destresează prin exerciții fizice, yoga, iar alții mânâncă. Când suntem stresați ne vin în minte doar junk-food și dulciuri, însă, poți să te destresezi și dacă mânâncă alimente sănătoase. Nutriționistul Julie Daniluk recomandă 3 tipuri de alimente ca să combați stresul.

  1. Rucola : Conține vitamina B6, B3 și B1 pentru a-ți calma schimbările de dispoziție, reglează hormonii care sunt eliberați în organism și ajută la eliberarea serotoninei
  2.  Spirulină, pește și pui – L-tryptofan este un amino-acid care reglează eliberarea serotoninei
  3. Vitamina C este esențială pentru combaterea stresului așa că îți poți trata pofta de dulciuri cu portocale, mandarine. În plus de asta, ardeiul gras roșu conține de 5 ori mai multă vitamina C, echivalentul a 5 portocale.

A.

 

Articole similare

Cum trebuie procedat pentru RECLAMAREA unui ACT DE CRUZIME FAȚĂ DE UN ANIMAL
AnimalZoo
Cum trebuie procedat pentru RECLAMAREA u ...
Exploziv! S-a aflat ADEVARATUL MOTIV pentru care Alina Vidican NU si-a facut nicio RELATIE dupa DIVORTUL de Cristi Borcea
EVZMonden
Exploziv! S-a aflat ADEVARATUL MOTIV pen ...
Antena 3. PIERDERE GREA. După 16 ani, o vedetă A DECIS SĂ PLECE. Motive încă neelucidate. ALERTĂ în media.
EVZ
Antena 3. PIERDERE GREA. După 16 ani, o ...
Vorbe grele despre Viorica DĂNCILĂ:  S-a dovedit a fi o MARIONETĂ jalnică şi de o incompetenţă crasă
CAPITAL
Vorbe grele despre Viorica DĂNCILĂ: S ...

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.