3 Sep, 2015

Ce să mânânci ca să ai un creier sănătos?

Stil de viaţă, Ştiri

Creierul funcţionează pe baza energiei pe care noi o furnizăm din alimentaţie. Ţi s-a întâmplat vreodată să te simţi slăbit, să ai probleme de concentrare şi foarte obosit, dar totuşi să fii dormit bine acasă ? Acestea sunt simptome, care îţi arată că nu mânânci ce trebuie. Iată ce trebuie să mânânci ca să ai un creier sănătos şi să rămâi productiv pe parcursul zilei.

  • Peşte – bogat în omega 3, cel puţin 2 porţii de peşte pe săptmână îmbunătăţeşte funcţia cognitivă. Dacă ai o dietă bazată exclusiv pe produse din peşte, riscul de demenţă scade iar memoria este îmbunătăţită.
  • Nucile şi ciocolata – Ciocolata neagră conţine cofeină, car îţi va îmbunătăţi atenţia şi productivitatea, iar nucile conţin vitamina E , care previn declinul cognitiv
  • Afine – Sunt nişte fructe delicioase, care scad riscul de demenţă şi Alzheimer
  • Condimente – Usturoiul, oregano şi rozmarinul îmbunătăţesc circulaţia sângelui în creier
  • Avocado – vitaminele sunt absorbite mult mai bine atunci când sunt ingerate cu grăsimi bune, precum avocado.

A.

Articole similare

ȘOCANT! Uite ce au făcut doi români unei CAPRE de ANGORA de la o grădina ZOO din Berlin
AnimalZoo
ȘOCANT! Uite ce au făcut doi români u ...
Inevitabilul s-a produs! Viorel Lis, PĂRĂSIT fix de ziua lui. Este INCREDIBIL MOTIVUL pentru care Oana a PLECAT
EVZMonden
Inevitabilul s-a produs! Viorel Lis, PĂ ...
E LEGE. Cine va ieși LA PENSIE în 2018
CAPITAL
E LEGE. Cine va ieși LA PENSIE în 2018
Peyronie, afecţiunea care îţi poate afecta viaţa sexuală
InfoActual
Peyronie, afecţiunea care îţi poate a ...

Comentarii

  • Seu de tufa foarte bun pentru ficat dupa alcool mult in special tuica din pufoaica!

    De asemeni acest seu de tufa este bun pentru pitipoance pe fata si la partile sensibile la baluri cu manelisti tip salam si tigani!

    Seul asta de tufa se gaseste din anundenta la tufele si maracinii de pe marginea drumurilor din apropierea statiunilor unde wc ul este cu bani!