9 Feb, 2018

Cele mai bune idei de MIC DEJUN, care vă ajută să slăbiți

Stil de viaţă

Pentru a avea o greutate normală și a vă simți energic, micul dejun nu trebuie sărit.

E bine să conțină proteine, fibre și grăsimi. Din pcate, mulți se îndreaptă spre cereale, produse de panificație, pâine prăjită sau baghete ori tot felul de carbohidrați rafinați, goliți de orice urmă nutritivă!

Care sunt meniurile cele mai indicate, pentru a vă ajuta silueta, pentru a vă satisface gusturile, dar și pentru a vă da energie.

Ovăz hidratat. Amestecat în iaurt fără grăsimi sau în lapte de cocos va fi perfect pentru începutul zilei.

Budincă de chia. Chia are un conținut redus de carbohidrați și ține glicemia sub control. Indicat este să folosiți lapte vegetal și sirop de arțar. Și semințele de chia trebuie lăsate la hidratat peste noapte. Apoi savurați budica alături de afine, nuci, semințe, scorțișoară sau extract de vanilie.

Ouăle sunt micul dejun ideal, proteic și sățios. Puteți savura ouăle sub orice formă și alături de legume, verdețuri sau chiar ciuperci sotate. Delicios! Pentru a transforma ouăle într-o bombă de energie, mâncați-le alături de avocado.

Smoothie. Un smoothie este micul dejun portabil ideal. Amestecați tot ce vă place și luați la pachet!

Banana simplă este hrănitoare, binedispune și nu îngrașă dimineața. Contați pe ea ori de câte ori nu aveți timp să pregătiți un mic dejun mai variat.

Poftă bună! Și nu uitați că se poate, pregătiți de seara ingredientele și uitați de merdenele, pateuri și covrigi, alegeți sănătatea și talia subțire.

Articole similare

Ţara care nu mai tipăreşte bani. Este pentru prima dată în ultimul secol
CAPITAL
Ţara care nu mai tipăreşte bani. Este ...
CAL, noua tehnologie cu lasere ce îi va ajuta pe cercetători să creeze temperaturi apropiate de zero absolut în spaţiu
InfoActual
CAL, noua tehnologie cu lasere ce îi va ...

Lasa un comentariu