25 mart., 2016

Cum combini alimentele ca să nu te îngrași

Stil de viaţă, Ştiri

Combinarea alimentelor este esențială atunci când începem o dietă sau pur și simplu ne schimbăm stilul alimentar. Iată care sunt cele mai sănătoase combinații ca să nu te îngrași

1. Carne și broccoli

Femeile au deficiențe de fier și pierd foarte mulți nutrienți în special în perioada ciclului menstrual. Carnea de vită conține cea mai mare cantitate de fier, iar broccoli conțin vitamina c. Vitamina C ajută fierul să fie absorbit mult mai bine pentru a crește nivelul de fier din corp. Dacă nu îți place broccoli, îl poți înlocui cu roșii.

2. Mere și afine

Fructele conțin fitochimicale, antioxidanți care reduc riscul de boli de inimă și cancer. Când combini diferite fructe, beneficiile antioxidanților se multiplică.  Așa este cazul și pentru mere și afine.

3. Roșii și avocado

Roșiile au culoarea roșie din cauza licopenului, un atioxidant sănătos care blochează creșterea celulelor de cancer, sugerează cercetătorii de la Mayo Clinic. Grăsimile din avocado ajută organismul să absoarbă eficient licopenul.

4. Ton și varză

Calciu și vitamina D sunt pricipalele vitamine pentru oase puternice. Somonul sau tonul pot fi combinate cu varza, o excelentă sursă de calciu.

A.

 

Articole similare

Mesaj DUREROS pe Facebook: ”Nu suntem niciodată pregătiți să spunem ADIO” / FOTO
AnimalZoo
Mesaj DUREROS pe Facebook: ”Nu suntem ...
Incredibil! Stiai ca Daniela Crudu are o SORA? Nu o sa iti vina sa crezi cat sunt de DIFERITE – FOTO
EVZMonden
Incredibil! Stiai ca Daniela Crudu are o ...
ALERTĂ MEDICALĂ în România! ALIMENTUL care a făcut ZECI de MORȚI. Spitalul Fundeni e ca un FRONT de RĂZBOI în aceste momente.
EVZ
ALERTĂ MEDICALĂ în România! ALIMENTU ...
EXCLUSIV Tun imobiliar cu terenuri gratuite de la stat: Judeţul Timiș
CAPITAL
EXCLUSIV Tun imobiliar cu terenuri gratu ...

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.