15 nov., 2017

Un metabolism leneș te împidică să pierzi în greutate. Află cum îl poți accelera

Stil de viaţă

Mulți dintre nou avem un metabolism lent și din această cauză reușim cu greu să scăpăm de kilogramele în plus. Există însă metode prin care îl poți stimula:

Exercițiile intense

Dacă vrei să arzi cât mai multe calorii, intensitatea contează mai mult decât durata când vine vorba despre sport. După o serie de exerciţii care ţi-au solicitat la maximum muşchii, efectul post-antrenament însumează arderi de circa 15 – 20% din totalul caloriilor consumate pe timpul antrenamentului. În cazul unor exerciţii moderate, rata arderilor ar atinge abia 10%.

Ardeiul iute

Capsacina, substanţa care dă gustul picant al ardeiului iute, încălzeşte corpul, ceea ce contribuie la topirea caloriilor în plus, spun specialiştii. O puteţi lua din ardeiul iute crud, uscat, pisat sau gătit odată cu mâncarea.

Bea apa

Apa poate face minuni când vine vorba de stimularea metabolismului, asta pentru că toate procesele metabolice au nevoie de apă.

Ai grijă de sănătatea tiroidei

Glanda tiroidă controlează metabolismul producând hormoni care influenţează cât de repede sunt arse caloriile, când este asimilată grăsimea şi cum răspunde organismul la alţi hormoni.

Pentru a funcționa correct, tiroida are nevoie de selenium, zinc, cupru și iod. Pentru a obține aceste minerale mănâncă pește, nuci, alune și semințe.

Nu sări peste micul dejun

Un studiu publicat în revista Obesity a ajuns la concluzia că persoanele care mănâncă de dimineaţă slăbesc mai uşor decât persoanele care consumă acelaşi număr de calorii pe zi, dar sar peste micul dejun

Nu te înfometa

Dacă o persoană începe să consume mai puţin de 1200 de calorii pe zi, metabolismului va arde mai puţin pentru a face faţă resurselor insuficiente. În prezent există o serie de polemici în privinţa cantităţii de calorii minime pe care ar trebui să o consumăm fără să intervenim asupra ritmului metabolic, oamenii de ştiinţă oscilând între 1000 şi 1200 de calorii.

Bazează-te pe proteine

Organismul are nevoie de proteine pentru întărirea musculaturii şi pentru stimularea arderii grăsimilor. Cele mai importante surse de proteine sunt carnea de curcan şi de vită, ouăle fierte, soia, somonul, lactatele. ,,Proteinele «biciuiesc» metabolismul, pentru utilizarea lor cheltuindu-se cam tot atâtea calorii pe cât aduc ele însele. De aceea sunt indicate în curele de slabire, dar nu pe termen lung”, adaugă Corina Zugravu.

Articole similare

UIMITOR! Dușmanii de moarte au ajuns de nedespărțit. Cum a salvat de la MOARTE o cățelușă un pui de pisică
AnimalZoo
UIMITOR! Dușmanii de moarte au ajuns de ...
Putini stiu cine l-a facut om pe Gigi Becali. Barbatul misterios a facut DEZVALUIRI INCREDIBILE despre VIATA latifundiarului din Pipera
EVZMonden
Putini stiu cine l-a facut om pe Gigi Be ...
EXCLUSIV Capital! Celebrul Marinel Burduja rupe tăcerea în scandalul momentului! Spune adevărul despre rolul serviciilor secrete în cariera celui mai controversat personaj de la protestul diasporei.
EVZ
EXCLUSIV Capital! Celebrul Marinel Burdu ...
BREAKING NEWS:  Cade guvernul DĂNCILĂ!
CAPITAL
BREAKING NEWS: Cade guvernul DĂNCILĂ! ...

Comentarii

  • Bună, eu am 73kg si sunt la menopauză .Metabolismul cam încetinit .
    Un FT3= 8,33% ,ce mi-ați recomanda să fac?
    Capsule ce conțin ulei de cînepă ar fi bun pentru min

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.