Acest fruct de sezon delicios are efect de Viagra

De , 5 iul., 2016, Stil de viaţă

Consumul de cireșe, vișine, mere, piersici sau pepene roșu ajută la prevenirea bolilor cardiovasculare, a diabetului, a cancerului și a disfuncțiilor erectile. Înfruptați-vă zilnic cu delicioasele fructe de sezon! Vă ajută să vă mențineți tineri, frumoși și sănătoși. Vă prezentăm, mai jos, caracteristicile fiecărui fruct în parte

Pepenele roșu – „Viagra naturală”

Se știe că este fructul cu cel mai mare conținut de apă – 95%! Datorită acestei concentrații deosebite pepenele acționează mai ales la nivelul rinichilor, îmbunătățind funcționarea acestor organe. Pepenele roșu poate fi folosit la curele de detoxifiere și de slăbire. Ajută la curățarea rapidă a tenului și elimină toxinele din organism. De asemenea, pepenele roșu previne apariția reumatismului, a constipației și a obezității. Considerat fructul-vedetă al verii, ideal pentru zilele caniculare, pepenele roșu previne numeroase tipuri de cancer, precum cancerul de sân, colorectal, de plă- mâni sau de col uterin. Citrulina pe care o conține acest fruct zemos ajută la relaxarea vaselor de sânge, favorizând un flux sangvin abundent, o bună irigare a organelor, inclusiv a celor genitale. Grație acestei calități, pepenele roșu mai este numit și „Viagra naturală”. De asemenea, pepenele roşu este ideal pentru hidratarea tenului uscat, exfoliază delicat pielea și stimulează producția de colagen, conferind fermitate. De remarcat că fiecare 100 de grame din acest fruct extraordinar conține 30 de calorii, un gram de fibre, 10 grame de zahăr, un gram de proteine, vitaminele A, C, E, D, niacină, tiamină, acid pantotenic şi numeroase minerale (fier, calciu, magneziu, mangan, potasiu, fosfor, zinc, selenium).

Cireșele – aliatul frumuseții

Primele cireșe se coc în luna mai și, cum conțin apă în procent de peste 80%, sunt perfecte pentru hidratare. În compoziția acestor fructe se regăsesc zaharuri, vitamine (A, B1, B2, C, E, P), acizi grași, minerale (fier, potasiu, calciu, magneziu, fosfor), dar și oligoelemente (zinc, mangan) sau acid pantoteic. Curele cu cireșe întăresc sistemul imunitar, ajută la detoxifierea organismului și la reglarea tranzitului intestinal. De asemenea, aceste fructe ameliorează stările febrile (mai ales la copii), au proprietăți laxative și diuretice, ajută la prevenirea afecțiunilor renale și cardiace. Cireșele sunt folosite și în tratamentele pentru frumusețe. Mențin elasticitatea tenului și combat celulita. Compotul sau sucul de cireșe pot fi folosite cu suces în curele de slăbire. Nu în ultimul rând, codițele cireșelor pot fi folosite la obținerea unui ceai benefic pentru tratarea infecțiilor urinare, a uretritelor și a nefritei, dar poate regla și unele afecțiuni digestive. Pe lângă efectul diuretic, cozile de cireşe au şi proprietăţi depurative, ajutând la eliminarea reziduurilor din sânge şi a depozitelor de grăsime.

Vișinele – laxativele naturale

Vișinele – surioarele mai acrișoare ale cireșelor – sunt doldora de elemente nutritive, săruri, vitamine (C, B1, B2, E), zaharuri și caroten. Scad colesterolul și nivelul acidului uric din sânge. De asemenea, sunt, ca și cireșele, laxative naturale. Vișinele detoxifică organismul, mențin sănătatea celulelor și conservă frumusețea și elasticitatea pielii. Sunt recomandate diabeticilor, pentru concentrația mai mică de zaharuri. Pentru menținerea ritmului cardiac, consumați vișinele – bogate în potasiu – în stare proaspătă, dar nu exagerați, 200 de grame pe zi fiind suficiente. Grație concentrației de vitamina C, vișinele te feresc de răceală. În plus, ajută la menținerea sănătății gingiilor și a dinților.

Merele împiedică îmbătrânirea creierului

Mărul reprezintă unul dintre cele mai consumate fructe, regăsinduse printre preferatele românilor. Această alegere este perfect îndreptățită, dacă luăm în calcul beneficiile acestui fruct minunat. Astfel, mărul ține la distanță bolile Alzheimer și Parkinson, împiedicând îmbătrânirea creierului, reduce riscul dezvoltării cancerului pancreatic cu până la 20% și, grație compușilor din coajă, luptă împotriva celulelor cancerigene din ficat, colon sau sân. Flavonoidul reperat în măr (florizina) protejează femeile aflate la menopauză de osteoporoză și ajută la creșterea densității osoase. De asemenea, consumul unui măr pe zi ajută la menținerea echilibrului în sânge, previne diabetul și reduce colesterolul. În plus, el are conținut scăzut de calorii, este indispensabil pentru sănă- tatea inimii, previne constipația și diareea. Pe lângă ameliorarea și controlul constipației, fibrele mărului pot preveni încordarea intensă din timpul defecării și ajută la atenuarea hemoroizilor. Mestecarea unui măr – fruct foarte bogat în vitamina A – crește secreția de salivă, reducându-se astfel riscul apariției cariilor prin diminuarea nivelului de bacterii.

Piersicile te ajută să-ți risipești temerile

Grație conținutului generos de acid folic, fier, potasiu și magneziu, piersicile tratează anemiile și reduc riscul apariției osteoporozei. Sunt bogate în săruri minerale, vitamine și fibre, iar antioxidanții și betacarotenul participă la menținerea unui organism tâ- năr, ținând totodată la distanță cancerul de piele. Tensiunea arterială si accidentele cerebrale pot fi evitate dacă alegeți să consumați piersici. Aceste fructe delicioase asigură o hidratare naturală excepțională și sunt recomandate în diete pentru că reduc senzația de foame. Tot ele reglează producția de neurohormoni, responsabili de instalarea fricii. O piersică pe zi asigură lupta împotriva anxietății, a nesiguranței, a curajului de a lua decizii sau de a întreprinde o acțiune importantă.

Articole similare

Lasa un comentariu