Cum să nu te îngrași în zilele libere

De , 16 aug., 2019, Stil de viaţă

Zilele de vacanță, cele de concediu înseamnă nu doar relaxare și voie bună. Ele îți pot aduce câteva kilograme în plus, dacă nu ești atentă la silueta ta și faci excese de tot felul. Tocmai pentru a nu fi obligată să apelezi la tot felul e diete după vacanța de Paște, fii atentă și menține greutatea la cote optime.

Principalul vinovat pentru care ne îngrășăm în concediu, spun specialiștii este sedentarismul. De regulă, alegem să ne cazăm la un hotel cu multe stele, să mâncăm din belșug și să ne odihnim. Adică să nu facem mișcare, să nu ne plimbăm. Cu alte cuvinte sedentarismul caracteristic zilelor libere își va pune amprenta pe silueta noastră, inclusiv pe abdomen.

Excesele culinare, alt vinovat. Fiind liberi este firesc că avem tot timpul să mâncăm ceea ce ne dorim. Fie la hotel, fie la restaurant, fie acasă. Totodată, afară fiind cald, ieșim la terase și bem multe sucuri, limonade sau bere, iar toate acestea nu fac decât să ne aducă în dar o multitudine de calorii. La toate acestea, se adaugă faptul că cele mai multe vacanțe de Paște sau de 1 Mai, sunt vacanța cu pachet all inclusiv, cu alte cuvinte vei mânca trei mese pe zi, multe dulciuri, multe gustări între mese.

Ca să eviți toate aceste neplăceri sau pericole care îți pândesc silueta este bine să fii activă în zilele de relaxare. Plimbă-te, mergi pe jos, vizitează locurile unde te afli. Alege să mănânci sănătos, nu face excese alimentare, consumă cu moderație dulciurile pe care le vezi în fața ochilor. De asemenea, dacă nu pleci în vacanță dar mergi în vizită la prieteni sau ieși des în oraș, nu te simți obligată să mănânci tot ceea ce ți se oferă. Încearcă să mănânc rațional, atât cât ai nevoie pentru a avea energie. În caz contrar, ulterior, vei reveni la birou și vei relua dietele.

Articole similare

Lasa un comentariu