Dieta care te slăbește în 28 de zile

De , 14 feb., 2019, Stil de viaţă

Dieta Spark creată de Chris Downie este urmată de mii de femei din lume promite rezultate spectaculoase în numai 28 de zile. În plus, se pare că acest regim nu are efecte nocive asupra stării de sănătate, iar femeia care o urmează nu suferă prin înfometare. Slăbirea depinde de organismului fiecărei persoane, însă se pot pierde și 10 kilograme în numai 28 de zile.

Dieta se bazează pe 3 principii primordiale, mai exact pe alimentație sănătoasă, exerciții fizice și motivație permanentă.

Dieta Spark este alcătuită din 4 etape. Trebuie respectat regimul alimentar, care include un consum caloric de 1500 de calorii zilnic. Noul stil de viață trebuie să includă și efectuarea unor exerciții fizice.

Persoana în cauză va consuma într-o zi doar 1500 de calorii care vor include: 45-65 % carbohidrați, 20-35 % grăsimi și 16-35 % proteine. Mesele sunt alcătuite din mic dejun, prânz, cina și 2 gustări. De asemenea, pot fi consumate zilnic câte 38 de grame de fibre, care sunt benefice pentru sistemul digestiv, ele facilitează digestia și taie pofta de mâncare.

Dieta este compusă din 4 etape:

  • Prima etapă numită Fast Breack este una de adaptarea a organismului la modificările alimentare. Practic persoana care urmează dieta trebuie să se obișnuiască să-și controleze alimentația. De asemenea, nivelul exercițiilor fizice sunt reduse, cel puțin la început.
  • A doua etapă – Healtht Diet Habits este o etapă care deja aduce schimbări. Se va bea o cantitate mare de apă.
  • A treia etapă – Lifestyle Change este de fapt acceptarea noului stil de viață și beneficiile lui.
  • Ultima etapă – Spreak the Spark este etapa în care se văd deja rezultatele, pierderea kilogramelor, apare determinarea, crește motivația celui în cauză.

Regimul alimentar urmat în timpul acestei diete este unul sănătos și echilibrat, nu presupune înfometare, iar exercițiile fizice sunt foarte importante. Poți alege orice fel de exerciții fizice nu trebuie să mergeți sală, poți alege orice tip de activitate fizică. De exemplu, mersul cu bicicletă, tenisul, înotul, fotbalul sunt indicate, la fel cum și exercițiile fizice realizate acasă sunt bune.

Articole similare

Lasa un comentariu