Scapă de durerea de spate cu aceste exerciţii simple de yoga

De , 20 mai, 2015, Stil de viaţă

Când stai la birou 8 ore pe zi se acumulează tensiune în coloană şi în partea inferioară a corpului. Ca să nu suferi de dureri de spate îţi recomandăm aceste întinderi pe care le explică în fotografii instructoarea de yoga

1. Spiderman

cum-scapi-de-durerea-de-spate-2

Stai în poziţie de flotare, apoi adu câte un picior pe rând spre braţe şi întinde. Repetă exerciţiul cu celălalt picior de 10 ori

 

 

2. Soldăţelul de plumb

cum-sa-scapi-de-durerea-de-spate-3

 

Stai în picioare cu o mână ridicată, apoi ridică picioarul astfel încât să prinză vârful pantofului cu degetele. Repetă de 10 ori

3. Genuflexiuni

cum-scapi-de-durerea-de-spate

 

Stai cu mâinile pe vârfurile adidaşilor şi încearcă să te ridici fără să le dai drumul. Încearcă să stai cu spatele drept. Repetă de 10 ori

 

4. Samson

cum-scapi-de-durerea-de-spate-1

Stai cu mâinile deasupra capului, cu braţele aliniate paralele cu urechile. Cu piciorul drept apleacă-te în fandare şi continuă să întinzi braţele deasupra capului

A.

Articole similare

Comentarii

  • EXERCITIUL 3 E CONTRAINDICAT CELOR CU PROBLEME LA SPATE…

  • Nu vei izbuti să depăşeşti obstacolele şi să ieşi din impas decât atunci când vei înţelege că potenţialul tău este nelimitat şi când vei fi capabil să-ţi dai seama că şansele şi ocaziile favorabile se află la îndemâna ta, ba mai mult: că ai dreptul la ele. Asta scrie celebrul Colin Turner în cartea ”Născut pentru succes”. Căutăm urgent colaboratori part-time care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email: munca.de.acasa2002@gmail.com